Animal Crossing Serises

Go down

Animal Crossing Serises Empty Animal Crossing Serises

Post by CarlyAllHeart261 on Sun Dec 05, 2010 8:44 am

Kinda random topic Animal Crossing Serises Icon_razz I was just wondering if anyone had heard of this before...
Animal Crossing is kinda like My Sims in a way,but not exactly alike. Its kinda hard explaining what the game is like... but its a fun game! Animal Crossing Serises Icon_razz So far they have made 4 games in the series
Animal Crossing: First released on the game cube in 2001 Animal Crossing Serises 465488 I have this game!
Animal Crossing Wild World: Nintendo DS in 2005
Animal Crossing City Folk/Let's Go to the City!: Its Called City Folk in North America but in Europe and Australia its called Lets go to the City Animal Crossing Serises 465488 released on Wii in 2008. I also have this game

There is also another game,called どうぶつの森,Dōbutsu no Mori (Animal Forrest) which was released in 2000 on N64,But it was only available in Japan. It is pretty much exactly like Animal Crossing on the Game Cube.

Soooo... yeah.... anyone heard of such a thing? Animal Crossing Serises Icon_razz Yes? No? Maybe? Not? No? Okay then... Animal Crossing Serises Icon_razz
CarlyAllHeart261
CarlyAllHeart261
Forum Assist/Events Planner


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by NikkiAngel877 on Sun Dec 05, 2010 8:50 am

I have! I have the wild world one. Sadly, i lost it a few years ago Animal Crossing Serises 597500 on Yay day you can compliment them by saying, "Your Ugly!" and they will say, "Ugly... hm, I never really though of it, but that's so nice! Every time i start feeling down, I'll remind myself that I'm ugly! Animal Crossing Serises 465488 ". lol
NikkiAngel877
NikkiAngel877
Friendly Bear
Friendly Bear


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by LoraDazzle4 on Sun Dec 05, 2010 8:54 am

Wow!! I love Animal Crossing! I have wild world, I played every day lol Animal Crossing Serises 465488 I also did the your ugly thing! I loved it Animal Crossing Serises 465488
LoraDazzle4
LoraDazzle4
BABV Events Planner


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by GagaFan on Sun Dec 05, 2010 10:09 am

Is it like babv where you can talk to other players and play with them?
GagaFan
GagaFan
Novice Bear
Novice Bear


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by CarlyAllHeart261 on Sun Dec 05, 2010 1:44 pm

GagaFan wrote: Is it like babv where you can talk to other players and play with them?
In a way,I guess you could say that. On the Wild World and City Folk games you could invite friends over to your town and chat with them and do other stuff.
CarlyAllHeart261
CarlyAllHeart261
Forum Assist/Events Planner


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by Bear on Sun Dec 05, 2010 2:11 pm

I use to have the one on the game cube, and I got City Folk on my Wii a while back. It was pretty fun, but I noticed that I'll start playing it a lot then stop for like a year or two lol. I love shaking money out of tree but I hate it when you get stung by the bee Animal Crossing Serises Icon_razz
Bear
Bear
Officer


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by debbiedecembear1 on Mon Dec 06, 2010 2:38 am

Yes, i've heard of it. I have the first one but I don't play it anymore, since i mistakenly deleted it off my memory card. Plus, i don't feel like going through that long intro again. lol
debbiedecembear1
debbiedecembear1
Jr Reporter


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by BabvRocksGirl on Mon Dec 06, 2010 3:15 am

Ohh yeahh I heard of it because I use to have it for gamecube and i have it for nintendo. I used to play it all the time on gamecube it was soooo fun (It was like my favorite game for gamecube!) but then my gamecube broke :l But i still have it for nintendo (I think) lol. But i dont really play on my nintendo anymore.And your right it is kinda like my sims!I have my sims for DS. But it kinda is bad for DS.
BabvRocksGirl
BabvRocksGirl
Novice Bear
Novice Bear


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by Kellz on Thu Dec 09, 2010 4:36 am

Yeah, I have it on the Nintendo DS! It's so much fun, but I didn't really get the point of it... All I did on it for my DS was run around and then collect stuff and sell, but I didn't know if it really had a goal to it... But I kinda quit playing it, well, I quit playing the DS pretty much. I didn't have that much fun with it, seeing there wasn't much of a goal. I had tons of clothes on Animal Crossing, though. It was fun... Good times.
Kellz
Kellz
Forum Events Planner


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by helenacool18 on Thu Dec 09, 2010 6:12 am

I have animal crossing: 'wild world' and 'Lets go to the City' !!!
Its so funny Animal Crossing Serises 465488
helenacool18
helenacool18
BABV Events Planner


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by NikkiAngel877 on Thu Dec 16, 2010 4:00 am

ikr? lol
NikkiAngel877
NikkiAngel877
Friendly Bear
Friendly Bear


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by Cheer on Thu Dec 16, 2010 6:46 am

I have Animal Crossing for Wii. I haven't played it for a while but when I first got it, I was pretty much addicted for two months Animal Crossing Serises Icon_razz
Cheer
Cheer
Events Planner/Superstar


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by JeannaBearFun on Sat Dec 18, 2010 11:00 am

I have Animal Crossing for GameCube, DS, and Wii. Actually, i recently got a lil addicted. :p I like it haha.
Yeah Ive heard of it. Maybe if I can go on my Wii and right down my Friend Code on City Folk I'll post it here. x) I bet I'll forget. :p
EDIT: OMG i didnt forget xD
My friend code:
4727-4638-5341
register me and let me register youuu(:
JeannaBearFun
JeannaBearFun
BABV Events Planner


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by Spikefan2004 on Sat Dec 18, 2010 1:33 pm

I have animal crossing. I don't know why, but I kind of stopped playing. I wish it was a ipod game.
Spikefan2004
Spikefan2004
Novice Bear
Novice Bear


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by BabvRocksGirl on Sat Dec 18, 2010 2:19 pm

I wish I got it for Wii. (:Cuzz I have a Wii but don't have the game for it. Wish I did :yes:
BabvRocksGirl
BabvRocksGirl
Novice Bear
Novice Bear


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by Collin on Mon Mar 14, 2011 9:35 am

I love Animal Crossing!

City Folk is the bomb. I play it on Wii with WiiSpeak.
Collin
Collin
Novice Bear
Novice Bear


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by Loveablegirl on Sat May 07, 2011 3:49 pm

Yes i have it but stoped playing it
Loveablegirl
Loveablegirl
Officer


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by Anita on Sun May 08, 2011 1:02 am

I got Animal Crossing for Wii Animal Crossing Serises 465488 But,I lost interest in it Animal Crossing Serises Icon_razz
avatar
Anita
BABV Events Planner


Back to top Go down

Animal Crossing Serises Empty Re: Animal Crossing Serises

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum